Hogyan lehetne legjobban jellemezni a kettős karakterű ABT Sportsline által tuningolt VW T6-ot? Talán így: tágas haszongépjármű és kényelmes sporteszköz. Egyrészt, mert 5.8 köbméter rakteret kínál Lukas és David SUP (stand up paddle) felszereléséhez, másrészt pedig, mert egy 2 literes BiTDI foglal helyet az autóban 235 Le-vel (173 kW) és 490 Nm-el ABT teljesítménynövelés után. Mivel egy remek szörf-mobilnak is jól kell kinéznie, az ABT Sportsline számtalan aerodinamikai szettet is kínál hozzá.

A két darab, majdnem három méter hosszú SUP deszka megjelenik a csomagtér ajtó felnyitása után két evezővel, két nyugággyal, chill-out italokkal és sok mással együtt. Útjuk a bajor Kemptenből a közeli Rottachsee tóig vezetett, mintha csak léggömböket szállítottak volna. Az ABT teljesítmény növelés lenyűgöző, 31 Le-t tett hozzá a gyári 204 Le-höz (150 kW). Ezt a kiegészítő ABT Engine Control (AEC) teszi lehetővé, amely kifejezetten a T6 motorjához lett programozva. Ez az opció a 2.0 TDI és a 2.0 TSI számára is elérhető. De függetlenül attól, hogy melyik motor van az autó elejében, lehetetlen túl sok erőt adni. Az ABT felfüggesztő rugókkal vagy az ABT állítható magasságú felfüggesztő készlettel ez a nagy gép is könnyedén veszi az akadályokat.

De most Lukas és David visszatértek a szárazföldre. A deszkák a parton pihennek, a nyugágyak pedig a Nap felé fordítva. Nem sok olyan beállítás van, ami felülmúlná az ABT T6 megjelenését -de ez egy olyan pillanat. Az autó most árnyékot vet az útra, amely egyre csak nő. Az eleje a dinamikus kinézető ABT ráccsal és szoknyákkal, valamint az oldalsó szoknyák már a helyes irányba néznek. A 20 hüvelykes ABT GR kerekek a Nap utolsó sugarait tükrözik, mely egyre csak fogy. Az ABT hátsó szárny agresszívan emelkedik, hogy éjszaka is meghódítsa az utakat. A sikeres nap boldog befejezéseként az ABT négycsöves hátsó kipufogódobja játssza le a dallamot, amely a hátsó szoknya kiegészítőkkel együtt felteszik a dicsőség koronáját az autóra.